tisdag 18 november 2014

Adventskalender.

Nu är det ju snart December! Tiden bara rusar iväg... 

Nästa år är min dotter 1,5 år gammal och ska få en egen adventskalender, men i år är hon lite för liten så därför kommer jag att ge paket till min man istället :)

Jag har funderat länge på att göra en egen adventskalender, men tiden har helt enkelt inte funnits. Och nu med allt mitt tårtmakeri och bebisgosande så finns det ännu mindre tid!!! 
Tanken är iaf att jag ska måla på en jättestor canvastavla som man sedan kan sätta fast paket på. Jag vet inte riktigt vilket motiv jag ska måla ännu men det lutar åt en stor julgran. Canvastavlan och färgen står i förrådet och väntar så förhoppningsvis ska jag snart hinna greja klart den, i värsta fall till nästa år :P

Det finns ju så himla mycket fina hemmagjorda adventskalendrar och man blir jätteinspirerad av att se hur andra har gjort.
Har ni några bra tips? Hur gör ni med adventskalendrar, köper ni färdiga eller har ni knåpat ihop något eget?













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar