söndag 23 november 2014

Tomteklänning.

Jag är på jakt efter en tomteklänning till min 6 månaders-bebis. Men det finns INGENTING! Jag blir sååå sur, då det tidigare år, när man inte hade barn, har funnits hur mycket gulliga kläder som helst!
Kan det vara så att det inte kommit in i affärerna ännu? Men det är ju snart lucia så jag tycker att det borde finnas... 
Tomteklänningen ska inte vara till lucia utan till julafton då jag vill att hon ska vara lite extra fin :)

När vi reser ner till julfirandet så har jag införskaffat en skön och snygg sparkdress som hon kan lyxa i. Den är röd och har renar på sig. Hihi! <3

De här tomteklänningarna tycker jag är urgulliga!!




3 kommentarer:

  1. Såg tomteklänningar på ICA Maxi, kolla där om du har en i närheten :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack för tipset!!! Det ska jag göra :)

      Radera
  2. Kolla Tradera'! Den med grå förkläde borde finnas där. tror den är från Lindex? (Undrar om jag inte såg den på Lindex i år också?) Annars kan du kolla på Ellos, de har tomteklänningar. samt på hm, KappAhl (tror jag?) Kolla nätshoparna på kedjorna!

    Med vänlig hälsning
    Ulrika

    SvaraRadera