onsdag 26 november 2014

Tävling - Vinn 2 Biobiljetter!

Nu när vi närmar oss jul och nyår så är det många som går och ser film på bio. 
Ofta är det många stora premiärer i slutet av året och i år är det verkligen inget undantag! 
Vad sägs om filmer som Hungergames 3, Dum och Dummare 2, Tjuvarnas Jul eller Hobbit 3?

Jag har fått den stora äran att i samarbete med Presentguiden.net lotta ut två biobiljetter till mina kära läsare :)




Det ni ska göra för att vara med och tävla är att skriva vem som är din bio-dröm-dejt och varför (kan vara en kändis, kompis osv) nere i mitt kommentarsfält. Glöm inte att skriva en mailadress som jag kan nå dig på om du vinner!

Ni får gärna dela på facebook eller i er blogg att ni är med och tävlar om biobiljetter från presentguiden, glöm inte att länka till det här inlägget!


Tävlingen avslutas Onsdagen den 3/12.

11 kommentarer:

  1. Min bio-dröm-dejt är min fästman. Vi var på bio första året vi träffades. Sen har ingen tid funnits sen vi fick barn. Svårt att få egentid. En biokväll tillsammans vore jättemysigt <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mail: nordcarro@hotmail.com

      Radera
  2. Ååh jag är med och tävlar! Tänk om jag och Kristoffer skulle lyckas komma iväg på en bio-dejt någongång framöver! :) Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mail: camillasverige@hotmail.com

      Radera
  3. Såklart vill man vara med och tävla :) Min biodrömdejt just nu är faktiskt min pappa. Han har jobbat hårt på sista tiden och varit mycket sjuk, så jag ser hur trött han är. Det skulle betyda så mycket för mig om vi kunde få gå på bio tillsammans som vi gjorde när jag var mindre :)

    SvaraRadera
  4. Jag vill gärna vara med :) Skulle tycka det var toppen att ta min syrra med, nu när vi båda har hem och familj blir det inte så ofta vi får umgås bara vi två, något som jag saknar!
    Mvh Vanja
    vanjaeATlive.se

    SvaraRadera
  5. Drömdejten är mannen min;
    För han är den snällaste nånsin.

    kylielarsson@gmail.com

    SvaraRadera
  6. Min drömdejt att ta med Jennifer Lawrence på bio och se den nya Hungergames-filmen. Hade varit riktigt coolt att höra av hon har att säga om inspelningen och de olika scenerna i filmen :)
    lillie.walden@gmail.com

    SvaraRadera
  7. Jag vill också tävla! :) Spontant tänkte jag också svara min fästman men han kan jag ju gå med när som helst. Så vid närmare tanke så skulle jag nog svara Martin Freeman och vi skulle då gå och se nya The Hobbit. Då skulle han, under filmens gång, berätta om roliga händelser som skedde under inspelningen av filmen. (Dock kräver detta att jag redan sett den en gång, förstå annars vad störande det skulle vara.=P).

    SvaraRadera
  8. Min bio-dröm-dejt är helt klart min systerson! Han älskar bio trots att han bara varit två gånger hittills (tror det är popcornen som egentligen lockar ;)). Skulle vilja ge honom en bioupplevelse med mig kring hans 5-årsdag i februari, det skulle vi båda älska!

    marika.stroem@gmail.com

    SvaraRadera
  9. min bio-dröm-dejt är min mamma! Hon är världens bästa och ställer alltid upp även fast hon alltid har saker att göra på jobbet och hemma. Så jag skulle vilja visa min tacksamhet till henne och låta henne slappna av en kväll genom att bjuda henne på filmen Hobbit 3 :)
    mail: charlotte.persson.1995@hotmail.com

    SvaraRadera