torsdag 30 oktober 2014

Min första julobservation.

Igår var jag och min lilla familj ute på en liten shoppingtur. 
Jag spanade självklart efter julskyltning, men till min stora besvikelse fanns det knappt något juligt alls!!

DollarStore fanns det iaf en välfylld julavdelning. Det gillas!!!
Min lilla dotter var väldigt förtjust i allt glitter och ville gärna känna och smaka, till mammas stora lycka! (fast hon fick såklart inte stoppa det i munnen), kanske blir det en liten julnörd av henne också :)
Jag hann inte titta så noga som jag ville eller handla något eftersom 'någon' tyckte att det var dags för en tupplur och därför blev kinkig (min man) haha! Men jag ska nog ta bilen och åka dit själv någon dag. Det blir liksom lite mer avslappnat än med en uttråkad karl och en ledsen bebis.... 

Jag lyckades iaf fota några fina tomtar, halmhjärtan och bjällror så det bjuder jag på :)




Som avslutning får ni se min fascinerade dotter när hon för första gången träffar tomten :D (det är inte hon som gråter i slutet av klippet).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar